Röven full

Hela denna vecka jobbar jag, som alltid! Det där med heltid och kvällar/helger är lite tyngre än vad det låter. Men det går det med.

När jobbet är över så förvandlas jag från behandlingsassisten till fru och mamma. När den minsta i familjen somnat förvandlas jag till otålig-kvinna-som-väntar-på-momsregisterering, vilket innebär en kvinna med röven full av papper, leverantörer och allt annat. Efteråt, så är jag fru igen i en liten stund innan ögonen faller igen av trötthet. Visst är det fantastiskt när det är fullt upp?! Bara jag får mina papper nångång så blir jag nöjd. 


Kommentarer
Erica

Ska du starta eget? Eller hobbyverksamhet?

Svar: Jo håller på att starta eget :)
Johanna

2014-03-26 @ 22:50:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0