Mitt i natten

Klockan är fyra på natten, inget konstigt med det då den är det en gång varje dygn. Det som är konstigt är att jag inte sover, i och för sig så är det inget konstigt med det heller. Föregående natt somnade Lilly fem på morgon, 06.45 ringde min klocka och jag skulle jobba.. Behöver jag berätta att jag var ingen exemplarmamma den natten?!

 Inatt somnade hon lite tidigare, 02.00. Jag borde ha lagt mig jag med, men istället tappade jag upp ett varm bad, läste en bok och låg där tills det kändes som att huden skulle lossna, kroppen är inte van vid vatten längre. Nu för tiden så racerduschar man medans en ninja på 9,5kg stirrar ihjäl en och tycker det går alldeles för sakta. Förresten, upptäckte idag att Lilly fått ännu en tand, kanske det som är anledningen till sömnproblemen? 

Sova som förälder? Det ryktas om att den förmånen försvinner i samma sekund som moderkakan lossnar. 






Kommentarer
Suan

Ha ha, alltså du skriver så roligt så jag tror ja döör :) Inget illa menat ang. sömnen, bland d jobbigaste när dom tjorvar med den! Hoppas det blir bättre snart. God Jul på er.

2013-12-19 @ 20:13:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0