Fullt ös

Jag har ju glömt att berätta.. För någon dag sedan så kände jag bebis hicka för första gången, även Andreas kände det och vi kom fram till att det måste vara hicka vi kände.
Annars så känner jag bebis jämt och alltid känns det som, jag undrar om den där någonsin sover ?! Iallafall inte på nätterna, från ca 23-05 så är det fullt liv därinne och jag har sammandragningar och en sparkandes bebis, vilket resulterar i att jag inte kan sova och känner mig som en zombie på dagarna..
Det är mysigt när bebis sparkar, men det är även mysigt att sova utan någon som möblerar om urinblåsan tre på natten.
 


Kommentarer
fanny

Tat lugnt det kommer bli värre nu blir det bara mindre och mindre plats där inne varje vecka;-)

2012-09-20 @ 15:08:19
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

När du är vaken sover bebis och när du sover är bebis vaken ;) Så är det nog för dom flesta :) Dom vaggas ju så fint på dagen så.

Har ni varit på något mer ul eller kunde killen vara med? kommer ihåg att ni pratade om att göra ett privat-ul? :)

2012-09-20 @ 19:07:14
URL: http://idamli.blogg.se
Tessan

Vad mysigt! Hur känns det när bebis hickar? Jag tycker det är så svårt att veta vad den busen gör där inne i magen när den sprattlar omkring ;)

2012-09-20 @ 19:07:30
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0