Vecka 29 (28+4)

Har fått frågan om jag fått några cravings, vilket jag inte har. Det är mer från vecka till vecka vad jag vill ha, kan äta havregrynsgröt en hel vecka och sen spy åt tanken på att äta det. I början var jag tokig i morötter och nu klarar jag knappt av att äta det.

Palt är en sak jag skulle kunna äta fem dagar i veckan och det enda jag möjligen har fått cravings på, det är helt sjukt men jag skulle kunna äta det i princip varje dag, nu tycker inte Andreas att vi ska göra det, så jag får nöja mig med det några gånger i månaden :) Vilket ändå är mer än normalt.



Kommentarer
m a m m a w i l d ❤

Jag känner samma, har inte några direkta cravings, men kan äta något konstant i 1 vecka för att sedan spy av tanken av det :P Haha!

2012-10-03 @ 10:33:55
URL: http://mammawild.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0