Provtagning och Flytt

Jag har nu blivit utskriven från bb och vi har fått flytta in på neo hos Lilly, så nu bor vi alla tre i ett rum här. Känns bra att ha henne nära hela tiden, jag känner mig lite lugnare när och har lättare att vila när hon är bredvid.

Idag har dom tagit prover och hon har provat att ligga vid bröstet, vilket gick bra:) Alla proverna har vi inte fått svar på, men vi fick iallafall veta att hon var på gränsen till gulsot så nu ligger hon med "solbrillor" och solar under en lampa, något hon mest troligt ska göra hela kvällen och imorgon tar dom nya prover för att se hur det ser ut.



Kommentarer
Ninnie

Mario hade oxå gulsot och solade flera dagar i rad. Han va däremot inget fan av de...haha.
Sköt om er och super ska se att allt kommer gå bra. Dom är duktiga där på neo. Kram på er.

2012-11-17 @ 16:29:20
URL: http://ninniejohanna.vimedbarn.se
Ninnie

Mario hade oxå gulsot och solade flera dagar i rad. Han va däremot inget fan av de...haha.
Sköt om er och super ska se att allt kommer gå bra. Dom är duktiga där på neo. Kram på er.

2012-11-17 @ 16:34:15
URL: http://ninniejohanna.vimedbarn.se
Anna

Har läst din blogg ett tag och blev paff när lilla livet tittat fram redan nu. Har inte varit i den situationen själv men kan bara tänka mig att den är omvälvande och känslosam då det sker så plötsligt. Hoppas ni mår bra efter omständigheterna!

2012-11-17 @ 18:12:34
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0