Stora Stjärna

Min stora Stjärna⭐️
Tänk att i år blir du 8år. Ja herregud vad tiden går. När jag startade butiken var du bara 1.5år och du har vuxit upp därnere, i källaren på Hem & Hobby, som du chefar i när det passar dig.

Vi är så himla lika du och jag, det är väl vårat största problem ibland. Vi är lika tjuriga, har lika lång (kort) stubin oh har lika lätt mellan skratt & gråt.

Min bästa Lilly, som skulle bo hos mormor om hon fick, hatar att prova nya saker för varför byta ut ett vinnande koncept och skulle äta munkar till frukost varje dag om hon fick bestämma. Våran stora lilla tjuriga, envisa, fantastiska tjej. Ibland driver du mig till total förintelse för att du vet exakt hur du ska göra för att väcka den björn som sover, du kan trycka på varenda en av mina knappar för att sedan krypa upp och somna bredvid mig i sängen.

Vad var livet innan dig? ❣️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0