November

Ja tänk så fort tiden egentligen går. I helgen fyllde Lilly 7år, SJU ÅR! Herregud, det var ju nyss hon var en pyttebebis på 1600gram.

Våran förstfödde, våran bestämda lilla dam med mammas humör. Ibland kan hon göra mig gråhårig för att i nästa sekund krypa upp i famnen och somna. Hon har börjat bli sin egen lilla individ och är ibland alldeles för lik mig, föruom när det gäller svordomar, jag svor nått fruktansvärt när jag var liten. Lilly gör det aldrig, en gång råkade hon göra det och herregud vad ledsen hon blev efteråt. Så ja, där skiljer vi oss lite. Annars är vi lika tjuriga, bestämda och kreativa. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0