Bortskämd

Förra veckan kraschade jag telefonen. Det hela började med att jag skulle åka till verkstaden för att höra vad dödsdomen var på våran bil som gått sönder (bara dött) några dagar tidigare. Det regnade, alltså spöregn, i massor så när jag kom fram till verkstaden hade jag bråttom ut och bråttom in. När hoppade ur bilen så hörde jag en smäll och där låg min telefon med skärmen neråt i den blöta asfalten. Hela skärmen var spräckt, men telefonen fungerade det. Väl inne på verkstaden, sådär lagomt jävla bitter över att jag just spräckt skärmen så får jag veta att bilen skulle kosta lika mycket att laga som den var värd. Kände bara att detta är en fantastisk dag och jag verkligen älskar mitt liv. Nåja, bilen står numera på uppfarten, bogserad till sin plats och där kan den stå och skämmas. För resten av sitt liv. 
Så att, nu måste vi införskaffa en ny bil, SÅ OTROLIGT KUL! Eller så inte...

Hur som, på torsdag blir jag tydligen ett år äldre och fick igår en tidigt födelsedagspresent av min kära man. En ny telefon! Nu kommer jag kunna ta en massa fina bilder och dessutom se skärmen utan alla sprickor. Har ingen bild på mina nya telefon då den just nu ligger i mina händer, men jag kan bjuda på en bild på den gamla. 
(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0