Full fart

Ja så var snart november över, idag är det exakt en månad kvar till jul och jag jobbar. Räknade att från 1nov fram till julafton är jag ledig fyra dagar. Sen faller julen en söndag i år så ledigheten kring jul blir inte heller så lång. Nåväl, sånt är livet och jag har ju själv valt det. 

Igår var vi på bvc, Lilly var på sin 5års kontroll och Molly följde med. Allting gick fint, Lilly fick sin spruta. Vilket inte var jättekul, men det gick. 

Annars då, ja A jobbar hela helgen, jag lika så. Så det blir lite pusslande med barnen då Molly inte alltid är så jätterolig att ha i butiken då det inte är så mycket som duger för den damen vissa dagar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0