Vaken

Klockan är snart halv fyra på morgonen. Molly vaknade där kring två, drog av några högljudda truddelutter i sådär en timma. När hon väl somnat om hade jag hunnit bli pigg och nu har jag legat här i sängen och snurrat. 
Foten värker, ja den foten jag bestämt skulle trilla på här förra veckan, bara för att jag missade sista trappsteget i trappan. Nåja, det som inte dödar, det härdar väl antar jag. 
På en liten stund ringer mannens larm, då är det dags för honom att bege sig till jobbet och kring sex ringer mitt larm. Då är det dags att göra sig klar för en ny arbetsdag och börja morgonen med möte. 
Så vi får väl se om jag somnar om en stund innan det är dags att stiga upp. Jag vet att gör jag det kommer jag vara så fruktansvärt trött när klockan ringer att jag ångrar att jag somnade om. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0