2017

Så var snart detta år förbi. När man blivit äldre så inser man hur snabbt tiden går. Barnen blir äldre, tiden springer förbi och man hinner inte riktigt med. 


Lilly har hunnit fylla fem år, Molly har blivit ett. Lilly har börjat bli sin egen individ, med egna tankar och funderingar. Till hösten börjar hon skolan, våran lilla tjej som nyss var en pyttebebis. Molly har börjat förstå det här med att gå och visar tydligt att hon blir svartsjuk på sin storasyster som hon gärna är med och förstör hennes legobyggen. 


Butiken har funnits i mer än 3.5år. Vilket känns som att de var igår vi öppnade samtidigt som det känns som att den alltid funnits. Vi satsade på en ny webbshop, har skickat massor med paket och suttit otroligt många timmar för att bygga upp den. I år blev vi även årets pärla, framröstade av folket. Vilket var fantastsikt roligt! 

Vi blev även distributörer för två märken inom radiostyrt, vilket också känns helst otroligt att vi numera är dom som tar in dessa märken i Sverige, att vi 2018 kommer ha vårat eget team med förare från hela Sverige känns också väldigt stort. 

Det har varit dagar då jag känt att jag skiter i det här, jag stänger butiken och öppnar den aldrig igen. Men Andreas har alltid motiverat mig, hjälpt mig och kämpat bredvid min sida. 


Det har varit många sömnlösa nätter detta år, jag är osäker på om det var någon natt vi jag sovit hela natten faktikst. Molly har hållt oss vakna i timmar och butiken har hållt mig sömnlös vissa stunder. 


Nu blickar vi framåt, mot 2018 som kommer bli ett bra år. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0