fullt upp

Det är fullt upp här hemma, det är jobb, familjen, uppbyggnad av ny webbshop, kundjobb och sen vilja hinna göra lite annat. Ja också har jag gått och blivit distributör för Agama, beta och pirahna. Vilket innebär att det är jag som tar in märket i landet och är ensam om att ha det. Ja sålänge jag inte väljer att låta någon butik sälja det också. Så ja, det är full fart med tanke på att det är ganska mycket jobb innan man är igång med allting och fått ordning på det. 


Dessutom bygger jag en ny webbshop, just i detta nu. Har lagt in några hundra produkter, men det är måååånga kvar. Förhoppningsvis så blir den bättre och dessutom kommer man kunna betala med klarna :) 


Fick min press förra veckan, så nu kan jag pressa fast mina textiltryck och dom ska sitta. Är verkligen supernöjd, tyvärr har dygnet haft för få timmar senaste tiden så jag har inte hunnit testa den så mycket som jag hade velat. Men några saker har jag hunnit med och här är två av dom. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0