Storstädning

Snart har jag rensat klart här hemma, så skönt! Gått igenom förråd, skåpar och alla vrår. Har fem kartonger med saker som ska bort, har varit ännu mer men har sålt bort endel. Vi har även möblerat om lite i hallen och fixat så det blev mer plats. Ja det är fatastiskt skönt att plocka bort alla dom där sakerna som jag ändå inte använder. 


Nu skulle jag borda ta tag i Lillys rum, hon har saker överallt. Inte särskilt mycket leksaker då hon rensade i sitt rum ganska nyligt. Men möbler och stora saker som tält, dockskåp, legoförvaring osv. Det känns som att det är stökigt omän det är städat och det blir så svårt för henne att hitta sina saker. 

Påtal om Lilly så måste jag säga att jag är imponerad. Hon har glasögonen på sig hela tiden, vilket hon haft från dag ett. Inga disskutioner utan hon tar på sig dom på morgonen och av dom på kvällen. Så himla duktig! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0