Påsken

Så var påsken över, i princip. Jag och flickorna kom hem från husvagnen för en stund sedan. Tanken var att sova där till imorgon iallafall, meeeeen då cirkulationspumpen valde att gå vidare till andra sidan igårkväll/natt och jag vaknade upp halv två inatt med endast 13 grader i husvagnen så blev det bestämt så att vi åkte hem. Pappan i huset slapp den fadäsen då han jobbade natt. 


Och Molly har kört all in, fredag  (eller var det torsdag?) så märkte vi att hon var väldigt arg och varm. Feber... boom! 
Inte nog med det så var det första tanden som valde att börja komma upp och göra henne till en demon. Med feber, ont i munnen och ett jävla humör så har hon hållt sin mamma vaken största delen av dom senaste dygnen och enda sättet det går att sova på är ovanpå mamman. Jättemysigt tänker ni, ryggskott tänker jag. En donna på mer än 12kg hängades runt en största delen av dagarna och sovandes i famnen tar ganska hårt på ryggen som numera är ett minne blott. 
Nu hoppas jag att feber försvinner, tanden i underkäken har kommit upp och att det blir lite sömn för min del. 
Nu är det bara x antal tänder kvar som också ska spricka igenom, halleluja för småbarnslivet känner jag just nu.. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0