Lilly

Herregud vad Lilly håller låda. Man får verkligen skratta åt hennes uttalanden och funderingar. Varje dag är det något nytt. Man kan verkligen fundera vart hon får allt ifrån. 


Ikväll låg jag, hon och Molly i sängen, A jobbar natt. Lilly surrar i vanlig ordning, ett knep hon tar till för att inte råkas somna. 
L: Mamma, hur kom Molly in i din mage. 
Snälla Lilly, klockan är 10. Nu måste du sova. 
L: jag vet! Hon kröp kanske upp i rumpan och sen in i magen och började växa därinne. 
Lilly sov.... 

Tidigare ikväll: 
MAMMAAAAAAA!!!
Ja vad är det Lilly? 
Molly förstör mitt liv
Oj det lät allvarligt
Hon gör det!! 
Vad har hon då gjort? 
Hon stör mig när jag packar
Men du är ju i ditt rum och hon är i köket med mig. 
Ja men hon lever om. 
Molly satt och lekte med enskallra. Som lilly gett henne innan hon gick till sitt rum... 

Ska bli intressant att se hur mycket Molly kommer "förstöra hennes liv" när hon börjar gå. 

Andra saker hon kläckt ur sig senaste tiden: 

"Mamma, har pojkar en snabel?"

"Mamma, du måste nog lyfta upp dina tissar när du dushar". 

"Mamma, dina trosor börjar nog vara för små.."




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0