Lördag

Då var det lördag, inatt sov på vi på hotell. Första gången för Lilly och hon var imponerad. Vann ju första pris förra året på halloween så vi var ju tvugna att utnyttja det innan det gick ut. Så tvårätters med hotellövernattning stod på schemat.

Tidigare i veckan var vi till sunderbyns sjukhus, fjärde gången vi kollade Mollys öra och nu fick hon full pott och hör på båda öronen enligt testerna. Så det var ju skönt, sen kan det ju visa sig att hon har lite hörselnedsättning men det får tiden utvisa.

Veckan har varit fullbokad, som tur är så har Andreas varit ledig och kunnat hjälpa mig med Molly och butiken. Onsdag hade jag säljare i butiken hela dagen så nu är det påväg in en massa fina saker både till vuxna och barn.
Torsdag gjorde kommunen det dom gör bäst, gör mig galen. Dom kör sina inspektioner och letar fel på minsta lilla sak, sen att dom ska ha 960kr/h gör mig bara förbannad då dom först är ner i butiken och sedan till kontoret för att granska allting en extra gång. Senaste kontrollen hade det tydligen tagit 14h.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0