Söndag

Söndag och tyvärr är helgen slut alldeles snart. Idag var vi och körde en sväng på banan, invigde min nya kaross jag målade för några dagar sedan. Glittrar en massa som dock inte syns på bild. 

Andreas jobbar, jag och Lilly har fixat i trädgården men min energi räcker inte så långt och magen börjar vara otroligt mycket ivägen. Ska bli skönt när den försvinner och man kan böja sig ner och ligga normalt igen. Bara två månader kvar! 
Lilly har lekt i sandlådan och nu sitter hon i soffan och ser lite doc mcstuffins innan det är dags för ett bad och sovdags. Ska bli helt fantastiskt att få sova och ignorera allting som behöver göras här hemma. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0