Växer!

Magen växer och växer, imorgon går vi in i v.23 och det är fortfarande 17veckor kvar. Jag hoppas den stannar av lite i växten för magen börjar vara ivägen redan nu.. 
På kvällarna är den så himla spänd så det blir jobbigt, man känner även att den är ivägen när det är dags att sova.. 

Foglossningarna håller i sig, men har inte blivit värre, halsbrännan hälsar på i princip varje dag och jag börjar bli måttligt less den.. 


I mars (21 om jag minns rätt) ska vi på nästa ultraljud, ska ju som sagt på ultraljud en gång i månaden så dom kan hålla reda på hur det är med bebisen därinne. Den sparkar då för fullt, jag märker mest av det på kvällarna då jag varvar ner eller sitter ner på dagarna. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0