Grattis!

Klockan är snart halv tre på natten, för 27år sedan den här tiden hade min mamma och pappa en nyfödd dotter hos sig. Själv så inväntar jag min. Ja om det blir en tjej. Enligt ultraljud så ser det ut som en flicka, men dom har haft fel förr.

Maken jobbar natt och Lilly ligger här bredvid och sover. Själv har jag sovit 1.5 timme innan det var dags att vakna. Som varje natt så vaknar jag och ligger vaken några timmar med diverse krämpor så som lite förvärkar och halsbränna.

Senare idag hade jag planerat att bjuda på lite tårta, inte för att 27år är något att fira egentligen men varje tillfälle som ges att äta tårta får man ta och ska jag inte föda barn idag så kan jag lika gärna äta tårta och öka lite till på vågen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0