Snart så!

Haft värkar sedan 03 på söndagmorgon. Kring 02 måndagnatt åkte vi in på förlossningen då värkar tog så otroligt ont och kom med ca 5min mellanrum. Väl där var jag inte öppen mer än 1cm, låg uppkopplad i ctg och låg där till typ 06. Efter att ha varit vaken 27timmat med värkar så bestämde dom att jag skulle få en sovdos för jag var så trött så jag somnade mellan värkarna som kom med typ 3min mellanrum. Den där sovdosen kan vara det bästa jag varit med om och jag fick sova på patienthotellet eller ja vi fick. Andreas är ju såklart med.

Nu hoppas jag verkligen att den här vill ut inom kort för jag är så trött och värkarna gör så jäkla ont!



Kommentarer
Anna S

Åh vad spännande! Lycka till!!

2016-07-11 @ 15:41:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0