Bvc

Idag var vi på bvc. Både tjejerna skulle dit, Molly fick vaccin och vägde 8,9kg och hur lång hon var minns jag inte. Lilly hade 4-års kontrollen och var så himla duktig! Kollade hörseln, balansgång, kolla synen, väga, mäta, rita och titta på bilder. Hon såg inte den sista raden som man tydligen ska se (0.8) utan såg bara till raden ovanför (0.65) så vi ska få en remiss nästa år för att kolla synen om hon behöver glasögon. Lilla damen var inte jättenöjd över det men sånt är livet. Jag var ca 10år när jag fick mina glasögon och ganska många i släkten har ju dålig syn. 


Molly gymmade igår, men som vi alla vet så är det ganska tröttsamt att gymma :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0