Första dagen

Idag började Andreas om från hans semester och föräldraledighet. Han jobbar natt så det blir första natten jag är själv med båda flickorna. Började inte så bra då Lilly var väldigt bekymrad att hennes pappa inte var hemma och det slutade med att hon fick lägga sig i soffan och sova. Det blir lite jobbigare när man är snart fyra år och har en lillasyster som tar tid från mamma och pappa inte är hemma och kan underhålla. Så tillslut somnade hon bredvid mig medans jag ammade Molly. Molly hon gick starkt in direkt och startade ett världskrig, mest troligt är det magen som spökar. Men hon somnade och tog en microcila på sissådär fem minuter så jag hann duscha. Hade glömt hur det är att ha en bebis och försöka hinna duscha när man är själv. Nåja, nu ligger vi i sängen, Molly äter för ovanlighetens skull (ironi), men det är klart. Väger man lite mer än 5200gram vid fem veckor ålder så behöver man mat ofta och hela tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0