Midsommarhelg

Då var midsommar över, jag jobbade på gamla jobbet för att sedan komma hem till en lugn och skön kväll med maken och Lilly. Ja så lugnt de då kan vara med en 2.5åring som är i trotsåldern. 

Annars är allting som vanligt, jag jobbar i butiken och extrajobbar då och då på mitt gamla jobb. I helgen är första gången sedan jag startade butiken för 13 månader sedan som jag är ledig en lördag och en söndag. Helt fantastiskt men det känns lite märkligt. 

Tidigare idag var Lilly ute och gick med kaninen. Hennes kläder har hon valt själv och fastän det var riktigt varmt idag skulle hon ha mössa och halsskydd. Hon kommer bli chef eller politiker en vacker dag med den där viljan. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0