Jaaa!

Igårkväll hade jag och Lilly besök av Lillys mormor. Mormorn råkade i ett svagt ögonblick säga "kom ihåg att lämna hunden hos tobbe imorgon", vilket Lilly uppfattade och Lilly har en tendens att ibland malasönder hennes mammas hjärna med saker som hon hört kommer att hända. I två timmar när vi skulle sova berättade Lilly för mig: 

- "Mamma, vovve, tobbe, Mamma, mamma, MAMMAAAAA!
- ja Lilly jag vet, vovven ska åka till tobbe imorgon.
- mamma, tobbe, vovve
- ja vovven ska till tobbe
- vovve, tobbe, mamma
- mmmmm
- MAMMAAAA! 
- Ja Lilly?
- Tobbe, vovve!!!
- Ja Lilly, jaaa! Vovven ska till tobbe.
- Vovve, Tobbe, Tobbe, Vovve, Vovve

Såhär höll det på, i evigheternas evighet och jag undrar varför min hjärna är som ett överkört flingpaket?! 


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Hahahaha :) rätt sött när man läser de 😃 men kan tänka mig att de va uttjatat för dig 😂

2015-01-12 @ 14:26:40
URL: http://Liniz.blogg.se
Sofia

Låter bekant det där, men att hålla på i två timmar är ju verkligen starkt jobbat.

2015-01-13 @ 20:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0