Formex

Tisdagkväll efter jag stängt butiken så åkte jag och maken med tåg till stockholm för att besöka formex, första gången jag varit till stockholm faktiskt. Efter 12 timmars tågresa så gick vi på mässan hela dagen, hittat lite nya leverantörer, träffade våra nuvarande leverantörer, provsmakade säkert hundra olika godisar och klämde på lite nyheter. Luktade även på doftljus tills näsan höll på trilla av, har ju village candle i butiken så vi passade på att lukta på alla nyheter och beställa in nya dofter, även lite annat nytt blev det som kommer i mars. Bland annat dessa kuddar kommer att komma in. 


Efter att vi varit på mässan fick vi vänta från 18.30-22.40 då tåget hemmåt gick, 10.00 var vi hemma idag och då var det bara hem och duscha för att sedan åka vidare mot butiken. Känns att man varit på resande fot sedan tisdagkväll, men nu ligger jag hemma i soffan med Lilly som ser någon barnfilm på dvd;n innan hon ska sova. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0