Lillys Utveckling

Det var längesedan jag uppdaterade om Lillys utveckling. Så jag tänkte göra de nu för det kan vara kul att läsa om i framtiden.




2år och 9månader. 
Jag vet ärligt talat in vad Lilly väger då det är superlängesedan hon vägdes, men minst 15,3kg iaf.

Storlek 98/104 på kläder.

Pratar oavbrutet och har blivit en hejjare på meningsbyggnader.. Ibland är dom roligare än annars, ett typiskt exempel är "sluta börja regna nu mamma". (När det slutat regna).

Hon äter bra ibland, det där med mat är inte lika kul nu som förr. 

Använder fortfarande blöja då hon har väldiga problem att göra nummer 2. 

Kan räkna, ibland till tio och ibland till fem. 

Vi kämpar på med färger men än sitter det inte riktigt, grön, rosa, gul, lila, blå är färgerna det pratas om mest men ibland är det lite svårt att skilja på dom. 

Har ett helt otroligt minne och vet vart alla har lagt sina saker, vad dom lovat och allt annat som är egentligen helt meningslöst att faktiskt minnas.

Är i en härlig trotsålder, blivit en huligan på affärer (tidigare var hon en dröm), vägrar göra allt man måste göra och strtar ett världskrig varje dag när vi ska borsta tänderna. 

Leker mycket med dockor och lagar mycket låtsasmat. Dockorna ska ha blöja, följa med överallt, sitta fastspända i bilen annars kommer "liiiisen" (polisen).

Ja det var allt jag kom på för nu. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0