Klart!

Nu är den på plats i hallen, blev faktiskt bättre än jag tänkt mig. Först gjorde jag båda dörrarna gula men det blev så otroligt mycket gult så jag målade en svart, använde gamla skärp jag köpt på second hand till handtag. Dock hade jag inget gult skärp så jag fick måla det gult. Få se hur länge det dröjer innan den lilla ninjan "råkar" rita på den eller massakera den på annat sätt. Mitt andra skåp har hon en förkärlek för, har tapetserat om det mer än en gång då hon tydligen finner det roligt att riva sönder tapeten jag klätt dörrarna med. 

Älskar att vi snart bara har renoverade möbler hemma och inte likadana möbler som alla andra. Tycker det är så himla kul när det är lite annorlunda och inte bara vitt överallt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0