Flyttning

I torsdags kom trädgårdsfigurer, dock ryms dom inte i den gamla butiken så dom står i den nya och inväntar öppning. Det är faktiskt inte så himla länge kvar, vilket känns riktigt kul och spännande! Längtar som en tok. 

I helgen har vi hjälpt svärfar att flytta, helt otroligt hur mycket saker han har och det känns ju jättekul att veta att snart ska hela butiken flyttas. Så otroligt tråkigt att bära saker, men det blir ju då bra i slutändan (intalar jag mig själv iaf). Kan meddela att om det funnits en tävling vem som har mest porslin i hela världen så hade svärfar hamnat på topp tre, utan tvekan! Det hade nog min farmor i och för sig också gjort då hon har en förkärlek till glas. Detta kommer hon neka "nä inte har jag nå mycke glas," nää bara 12 av varje sort i hela världen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0