Söndag!

Då var snart denna vecka över, i veckan hade vi öppet även söndag då det var skyltsöndag här i byn. En massa fina kunder har vi haft i veckan, alltid lika kul när gamla kunder kommer tillbaka och nya hittar ner till butiken. Det känns i kropp och knopp att jag jobbat dom senaste sex dagarna, men nu är jag ledig en hel dag och sedan blir det jobb igen, både i butiken och som behandlingsassistent. 
 
Imorgon ska jag och Lilly göra lite nytta medans pappan sover efter nattjobb, förhoppningsvis hinna fara på soptippen med lite skräp från julklappsinsamlingen, få tag i kyrkan och höra när dom vill ha julklapparna och besöka lite affärer på byn.. Måste även börja fundera på vad jag ska ge maken i julklapp, finns hur mycket som helts han vill ha. Jag måste bara hinna åka iväg till någon utav grannkommuneran och köpa det, vilket inte är alltid lika lätt då man jobbar för det mesta. Men det brukar lösa sig :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0