Bokföring

Torsdag och idag är jag ledig då jag jobbar fredag-måndag. Lilly är galen, jag försöker läsa på om bokföringsprogram och kan inte påstå att jag blir mycket klokare.. Just för tillfället håller jag på att tappa förståndet, hur ska jag klara bokföringen? Varför minns jag inte allt jag lärde mig när jag läste alla dessa kurser och varför är Lilly alltid galen när jag ska göra något viktigt.. Skjut mig! 
Skam den som ger sig, i värsta fall får jag ringa en revisor och gråta. 

Har ni något tips på ett bra, enkelt och inte snordyrt bokföringsprogram? 

På lördag är det bara en vecka kvar tills öppning. Igår fick jag kortläsaren och såklart tjorvar det, att det dessutom inte går att ringa supporten för att det är röd dag, ja de kunde jag ju ge mig fan på.. Förhoppningsvis är kassan klar vilken dag som helst och min stora leverans på trädgårdsfigurer måste komma i början utav nästa vecka.. 

Om det är enkelt att starta eget? 
-tystnad-




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0