Måndag

Jag överväger att skaffa helikopterkörkort, kanske för att någon gång hinna dit jag borde hinna, slippa idioter i trafiken och vara lite coolare än alla andra. Nu är jag flygrädd och har alldeles för fullt schema för att hinna ta ett helikopterkörkort. Pengar, ja det har jag nog inte heller för att kunna ordna detta..
 
Jag har två paket att hämta ut till butiken, butiken som jag har öppen 17-20 imorgon och slutar på mitt andra jobb 16.30. Good luck att hinna hämta ut dom utan bil och fyrahundrafemtion mil till butiken (okej, en mindre överdrift). Övervägar att ta bilen, maken kommer ändå sova hela dagen för att han jobbat natt så han märker inte omän jag tar bilen och han får tillbaka den en sekund innan han ska tillbaka på jobbet (kl 20.00 när jag stänger butiken).
 
Det är helt fantastiskt med allt detta pusslande när både har heltidsjobb som innebär kvällar, helger och även natt för maken. Att försöka trycka in ett liv och en blöjninja i schemat är verkligen ingen lek och jag borde utan tvekan tilldelas ett nobelpris.
 
Förresten... Var helt övertygad om att det var tisdag idag, fick veta av mina klienter att så var inte fallet.. Skjut mig! Kan inte den här veckan (& nästa) bara gå i ljusets hastighet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0