Lite beröm

Då var det onsdagkväll, imorgon är jag ledig då jag jobbar helgen. Eller ledig är jag inte då jag har butiken på kvällen. Men dagen är jag iaf ledig. 
Hann med en loppis en snabbis idag efter jobbet, köpte upp ett parti med vhsband, alla hon hade rättare sagt för 1kr/st. Så nu ska här byggas! Extra kul var det när jag stannade och frågade om pris så skrattade hon, "ja det ska vara du, vad har du nu för ideer". Ingen aning om vem kvinnan var, men hon visste vem jag var. Fick beröm för min butik och min kreativitet, så kul när man ibland får lite beröm för det man gör. 

Har även hunnit med ikea idag, shoppade solcellslampor som aldrig förr och fyndade även lite andra småsaker. Rea är kul! Och det kommer lysa så fint i trädgården nu när det börjar bli lite mörkt på kvällarna. Dessa och fyra andra sorter som är utplacerade lite här och var. 


Fyndade mig ett bord (två) också för 50kr! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0