Racerblöjan

Här hemma är det pyssel från morgon till kväll, förutom då det faktum att jag är mamma och pysslar fem minuter åt gången. Sedan börjar racerblöjan riva ut hela mitt pysselrum eller anser sig besitta några högre krafter och vara bättre än mamma på att pyssla. Igår rev hon sönder min mall som jag kämpat med, jag andades djupt tio gånger utan resultat, så jag gav upp och ansåg mig själv besegrad.. 

Sen att racerblöjan inte somnade förrens 02.30 gjorde väl kanske inte min dag. Jag var ingen supermamma när hon började klättra och sparka sina föräldrar i ögonen den tiden. Tur allting försvinner direkt hon somnar, hon ser alltid så lugn och fridfull ut då. 

Ett av gårdagens pyssel. Förnyade lite förvaring.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0