Lillys Utveckling

Söndagkväll, imorgon står det jobb på schemat för min del. Dock bara några timmar på dagen, men det är då alltid nånting och jag trivs så bra på jobbet :)
 
Tanken slog mig att det var längesedan jag uppdaterade angående Lillys utveckling. Så då gör jag det nu, på tre dagar så blir hon ju faktiskt 14månader gammal!
 
Hon har strl 80 på kläder.
Pratar mest och hela tiden, oftast på hennes egna lilla språk, det är inte så många ord som vi andra förstår ännu. Några saker hon säger är hej (oavbrutet från det hon vaknar tills hon somnar), där, titta, äta, mamma, pappa och sedan finns det lite ord som vi är osäkra på vad hon menar..
Hon förstår oerhört mycket, frågar man henne saker så förstår hon det mest. Alltså frågor som passar hennes nivå, hon vet kanske inte vad roten ur 3540 är.
Hon står stadigt, går längst saker och går med sin vagn. Men hon vill inte gå själv, hon står länge, tar ett litet steg och sätter sig sedan ner och kryper. Går väl fortare att krypa antar jag :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0