Året 2014

Snart ett nytt år, det här året kommer jag minnas med värme. I februari fick jag ett heltidsjobb och butiken öppnade 10:e maj och jag uppfyllde min dröm. Sju månader senare blickar jag ut över butiken och försöker ta in att allt det här har jag skapat, från grunden utan banklån och med en väldigt liten börs. Det har hänt så mycket på dessa månader, jag har sett butiken byggas upp, slutat på mitt jobb, haft dubbla jobb hela sommaren, drivit mig själv till vansinne, jag har haft otrolig hjälp utav maken. Vi har slitit vårat hår, jobbat hårt och jag har gråtit. Jag har ringt gråtandes till bästa vännen, jag har skrattat med kunder, jobbat alldeles för mycket, spenderat alldeles för många timmar jagandes leverantörer, sprungit till butiken, fått otroligt stort stöd av make, bästa vän och familj. 


Jag har sett min dotter växa, utvecklas och hon har förgyllt alla mina dagar, hon och hennes pappa har fått mig att vilja kämpa för butiken, att tro på mig själv. Jag är evigt tacksam för alla underbara människor, jag är evigt tacksam till alla mina kunder, alla kunder som väljer just mig, som uppskattar det jag gör. Jag hoppas och tror att 2015 blir ett fantastiskt år fyllt med glädje och drömmar. Jag hoppas jag får fortsätta att uppfylla mina drömmar, jag hoppas även mina närstående får chansen att göra det. 




Om du bara tror på dig själv så är ingenting omöjligt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0