The force

Imorse när pappan åkte på jobbet där kring sex så kom Lilly på att hon inte skulle somna om efter vällingen.. Tro mig, jag försökte med alla medel jag hittade och önskade för en stund att jag kunde ringa Harry Potter och be han komma hit med en trollformel som gjorde att hon sov ett litet tag till.. Men som tur var så somnade hon lite senare och då passade mamman på att krypa ner i sängen igen. (Du underbara säng!) nu är mormorn här och underhåller Lilly, jag hade tänkt börja ta in alla trädsgårdstomtar och annat som pryder våran gård.

Måste visa den här bilden som Caroline har tagit, våran stora tjej ;)



Kommentarer
Amanda

SÅ ljuvlig!

2013-09-05 @ 21:32:42
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Men så gulli hon är :D

Ja, alltså pippidregglisarna är ju superfina :) Speciellt BRAA! Men.. dom är alltid slut på Barnens hus, sist vi var nu fanns det bara beiga och bruna kvar. Man får ju 4 för 100:- då vill man ju köpa alla olika :P

2013-09-05 @ 22:19:16
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0