Tandvärk & Pizza

Idag har bästa vännen varit hit och bjudit på pizza. Hur bra vän är inte det? 

Själv har jag fått tandvärk, skjut mig! Det värsta är att jag kan inte ens säga exakt vart för hela käken värker och jag lovar att det är den där visdomstanden som tandläkaren tyckte jag skulle dra ut, men efter upplevelsen med den förra visdomstanden så avstår jag gärna så länge det går.. En annan sak när jag ändå är inne på ämnet, hur kan det vara lika dyrt att gå till tandläkaren som att flyga till månen? När man precis betalat klart förra omgången hos tandläkaren, ja då är det dags igen! Och med mammapenning som inkomst kan jag inte riktigt påstå att jag skrattar när räkningen på flera tusen för att dra ut en tand eller laga ett hål kommer. Om det inte framgick så hatar jag tandläkaren. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0