Saker jag hatar..

Saker som gör mig galen.

Svarta möbler! Jag är helt övertygad om att det samlas mer damm på svarta saker, inte bara att det ser så ut, det gör det!

Dammsugarpåsar. Hur många sorter finns det och varför är dom jämt slut när man behöver dom? Och varför köper jag fel 8 av 10 gånger, borde jag inte lärt mig efter sex år med samma dammsugare?

Våran toalett, skjut mig! Fulare får ni leta. Inte nog med att den är ful, den som satte upp våtrumstapeten fick uppenbarligen slut på tapet och började skarva ihop små bitar istället för att köpa nån meter till..

Tassavtryck på golvet, alltid, jämt och föralltid! Spelar ingen roll hur mycket man än skurar.. Råkar en lampa lysa eller solen skina så är det avtryck Ö.V.E.R.A.L.L.T! (Se bild)



Kommentarer
angelica

Vi köpte en dammsugare utan påsar för jag var trött på att köpa fel ;D

Svar: Det var ju himla smart! Då slipper man ju vara arg för att man köper fel påsar hela tiden :)
Johanna

2013-09-09 @ 20:37:14
URL: http://mammangelica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0