NinjaLilly

Klockan är halv fyra på natten, familjen sover och jag ska göra desamma. Har varit en lång dag, men förhoppningsvis har vissa saker fått en början på en bra framtid. Ingenting jag tänker gå in på då det inte handlar om mig själv eller oss här hemma. 

Lilly har fortfarande krigarkvällar där hon blir en argsint ninja. Hon somnar som vanligt på kvällen för att vakna efter en stund, hysterisk och somnar om efter några tålamodsprövande timmar. Tror jag sjungit imse vimse spindel fem miljarder gånger ikväll. Men tillslut somnar hon, i famnen eller bredvid oss i sängen. Typ såhär. Ni ser ju själva, hon somnade mitt i ett ninjamove. Tur hon är underbar, det väger upp det mesta här i livet. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0