Nattpromenad

Jag har kommit på varför Lilly börjat bråka i sådär sex timmar varje kväll. För att vi har en massa som egentligen borde göras! Det måste vara därför. Ikväll fick jag lov att gå ut och gå för att hon skulle få ro att sova. Kände mig jättehäftig som var ute med barnvagnen mitt i natten, men vad ska man göra? Varje gång jag numera ser en människa vara ute och gå med sitt barnvagn mitt i natten så kommer jag tycka synd om den personen.. Man är inte ute och går med en baby mitt i natten för att man har lite att göra, i vintras när Lilly hade kolik kunde jag vara ute halv fem på morgonen och gå med vagnen bara för att hon skulle sova en liten stund i alla fall. 

Det är tur dom bra sidorna väger upp, för ibland vill jag bara slita av mig håret. 




Kommentarer
Caroline Nilsson Photo

En kompis till mig gick Storgatan upp och ner i pyjamas med barnvagn mitt i natten när hennes bebbe inte vill sova ;( Själv har jag aldrig fått uppleva det där men det kanske kommer.

2013-09-22 @ 11:21:34
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Suan

Men så fruktansvärt gullig bild... Sockersött!

2013-09-23 @ 21:07:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0