Måndag

Imorse vaknade Lilly 06.20, skjut mig! Det går verkligen inte att övertala henne att fortsätta sova om hon bestämt sig för att vara vaken. Så efter lite babblarna, slita i mammas hår och peta ur ögonen på en trött mamma så gav jag upp.. Nu däremot ligger hon och vilar, tror väl jag det att mab är trött om man vaknar alldeles för tidigt i jämförelse med när man brukar stiga upp.. 




Imorgon ska jag till tandläkaren, efter en veckas tandvärk kan jag meddela att det ska bli skönt. Tandvärk och en bebis som inte sover som hon brukar tar på humöret, känns som jag har blivit överkörd av något stort och tungt. För övrigt så är det första gången någonsin jag ska laga ett hål, jag har klarat mig från det i 24 år, men nu är det dags och bankkontot ropar hurra! Typ... 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0