Det bara råkade bli så

Idag var jag och Lilly ute med barnvagnen, gick och köpte tyg till en fåtölj som vi ska klä om. Kommer bli så snyggt! (hoppas jag) vet däremot inte om vi ska våga klä om den själva och spara lite pengar eller lämna in den. Tyget var nog dyrt så det skulle kännas bra för börsen om vi klarade det själva. 

Nåja, efter tygköpet gick vi en sväng som den superhurtiga mamman jag är, (berättade jag att det var spindelnät på vagnet när vi gick ut, så ofta används det vagnet!) Råkade hamna i en secondhand affär, sånt råkar jag göra ganska ofta och lika ofta råkar jag köpa något supernödvändigt som vi verkligen behöver. Det är sant! Fråga maken, han är lika imponerad av mina köp varje gång "jahaaa, vad ska du göra med den där då?" Till mitt försvar använder jag samma taktik som dom flesta andra kvinnor, antingen var det billigt eller så har jag sett någon som gjort något och jag har tänkt göra samma sak. I det här fallet handlar det om en resväska, en gammal sådan som faktiskt bara kostade 30kr och såg väldigt ensam ut. Kan också meddela att maken ännu inte sett den och gett ett utlåtande. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0