Dessa telefonköer

Idag skulle jag ringa till kommunal för att höra om det är jag som har slarvat bort räkningen eller om dom glömt att skicka ut den, det har hänt mer än en gång om jag så säger.. Men serisöst! 40 minuter fick jag sitta i telefonkö, hur många handläggare har dom? En halv? Kan inte påstå att jag tyckte det var sådära superroligt, inte Lilly heller för den delen som passade på att hålla lite extra låda just när jag försökte få reda på om jag skulle få komma fram detta år. Sen till råga på allt som berättar dom inte i vilken plats man befinner sig i denna gigantiska kö, så man vet aldrig om man kommer komma fram nu eller om två år..
 
Fick för ett tag sedan en klocka av min mamma. Passar mig perfekt! Ännu en mustasch till hemmet :)
 
 
 


Kommentarer
Caroline - Fotograf & Mamma.

Vilken fin klocka! :)

2013-09-30 @ 15:56:35
URL: http://nilssonphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0