Bildproblem

Vi ska framkalla bilder, från bröllopet och bilder på Lilly. Tanken är att endel av bilderna ska förstoras upp, men hur ska jag kunna välja bland alla tusen bilder på Lilly?! Jag kan ju inte framkalla alla, då kommer lyxfällan och tar mig. Och vad skulle jag göra med tusen förstoringar? Bilderna från bröllopet är inte så svåra att bestämma, den där vi ser minst tjocka ut. Vilket är typ två ;) Men Lilly, har bilder som Caroline har tagit, massor som jag har tagit.. Vilka problem jag har.. 





Kommentarer
Emelie

Hej hej igen.
Du kanske får göra ett kollage med bilder på söta Lilly. Det är mitt enda råd till ditt "lyxproblem". 😉
Jag har blivit inspirerad av dina höstbilder på Lilly å tänkte jag skulle sätta min lilla E ute bland löven och fotografera lite. 😉 Blir säkert inte så bra som dina men men.
Med vänlig hälsning, Emelie Z

Svar: Jo jag hade funderat på det, ska även framkalla till våra föräldrar så dom får en förstoring på Lilly.
Det gör du rätt i, dina kommer nog bli minst lika fina, är så fint med alla höstfärger :)
Johanna

2013-09-17 @ 14:19:59
Caroline Nilsson Photo

Jag har också bildproblem... jag framkallar aldrig några bilder för eget syfte ;P måste f*n skärpa mig ;)

Svar: Haha ja vilka problem vi har! Förr framkallade jag väldigt sällan, men nu blir det oftare när man har något roligt att framkalla :)
Johanna

2013-09-17 @ 15:06:27
URL: http://nilssonphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0