Snart helg!

Snart är det helg igen. I helgen har jag inga planer, men däremot nästa helg! Då blir det loppis. Så himla kul! 

Lilly ligger och vilar middag eller hon ligger och slår flaskan i sängen som hon alltid gör innan hon somnar. Så snart kanske hon lägger igen sina blå och vaknar på rätt sida, för det gjorde hon inte imorse.. Själv ligger jag i soffan, numera har tandvärken från mitt hål gått över till grym smärta i en visdomstand som håller på att spricka igenom. Varför får man ens visdomständer? Dom ställer ju bara till med besvär.. 
_______________________

Igår provade jag göra chokladskedar som jag tänkte sätta i julkorgarna, men först måste jag ju prova dom. Så det ska jag nog göra ikväll. 





Kommentarer
Caroline - Fotograf & Mamma

Åh jag kollade fel på mitt schema så jag jobbar nästa helg när loppisen är. Först tänkte jag trotsa och fara iallafall men då ska man ju ställa om klockan en timme bakåt lördag/söndag natt så det blir en timmes extra jobb och att vaka så länge känns sjukt dumt så jag får nog avstå loppisen i år ;(

Svar: Men attans! också när det precis pricka in helgen då man ställer om klockan också. Det är ju så himla kul med loppisen, fastän det är så mycket folk att man håller på att kvävas :P
Johanna

2013-10-17 @ 19:05:36
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Mari

Ajaj..........., men nu vet du vad din dotter går igenom... Hoppas det blir bra snabbt.
Kramiz

Svar: Jo precis! det är ingen lek det där med tandvärk :(
Johanna

2013-10-17 @ 21:02:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0