Onsdag

Då var det onsdag, igår kände jag Lillys andra tand! Skönt att den äntligen har spruckit igenom, nu kanske hon får sova lite bättre på nätterna framöver. Både mamman och dottern sover dåligt pågrund av deras tänder, usch!
 
Idag händer det så lite som möjligt känns det som. Har sovit som en kratta inatt. Jag och Lilly somnade i soffan kring åtta, vi båda sov till drygt tolv. Sedan vaknade Lilly och verkade drömma någonting. Sen var det kört! Jag sjöng imse vimse spindel halva natten, det var det enda som hjälpte. Stackars pappan som skulle upp och jobba, han måste ha dröm om spindlar och solar som går upp.. Sen när hunden kommer på att han ska ut halv tre på natten i minusgrader, ja då kan jag inte påstå att jag var sådär överlycklig..


Förresten, idag snöade det..
 


Kommentarer
Tessan

Ousch, låter inte som en drömnatt direkt.. Hoppas kommande natt blir bättre :)

2013-10-16 @ 11:29:18
URL: http://www.mhiloy.wordpress.com
Bella - Leos mamma

Ja, dom va superfräna tycker jag! Hon har alla möjliga olika tyger hon syr mössor i så superkul. Man får passa på innan det blir för kallt och tjockmössan åker på :)

2013-10-16 @ 13:29:24
URL: http://bellahs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0