Lördag, tror jag

Lördagnatt eller kanske heter det början på morgon? Idag tror jag att jag har koll på vad det är för dag faktiskt, ett pluspoäng till mig. Vad jag vet så har vi inga planer för dagen och det står heller inget i almanackan, som för övrigt är min livlina. Allting som ska göras skriver jag ner där, annars skulle ingenting kommas ihåg. 

Igårkväll när Lilly somnat satte jag mig och pysslade. Gjorde klart en ljusbeställning och sedan pysslade jag på med lite annat smått och gott. 




Kommentarer
Caroline - Fotograf & Mamma

Hörrö ge mig tips på pyssel :D jag är också pysselsugen.

Svar: Det kan jag göra :) ska se vad jag kan tipsa om ikväll när huliganen somnat :) det kanske finns något i min pysselkategori tills dess :)
Johanna

2013-10-12 @ 10:31:46
URL: http://nilssonphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0