Att hitta julklappar!

Snart är det jul! Jag antar att det inte är något ni alla missat. Jag älskar julen (det enda bra med vinter), jag julpyntar tidigt, tidigare än många andra men tar dock bort det direkt julen är över. Jag julbakar så det sprutar knäck ur öronen och jag kan erkänna att jag har tjuvlyssnat på julmusik på kvällarna när jag pysslat.
 
Men ett problem som återkommer varje år är dessa julklappar. Vad ska man köpa, till vem och kan någon ge mig tips. I år ska jag göra julkorgar till några då ekonomin inte är sådära superhäftig på bara en arbetande och en mammaledig. Men till flera andra ska det inhandlas julklappar.. Hittade den här sidan hittajulklappar.nu och den hjälper en precis med vad namnet säger. Att hitta julklappar, finns massor med bra julklappstips där och man kan välja kategori utefter vad man letar. Det enda jag känner är att det skulle funnits ännu större utbud av saker, men det är en bra sida med många bra tips!
 
 
Har ni några julklappstips ni kan dela med er av? Vad önskar ni er eller vad ska ni ge bort?


Kommentarer
Anonym

Jag har gjutit Maias hand och fotavtryck till mormor/farmor i julklapp.
Satte dem i små fina ramar som jag dekorerat lite.
Hyfsat billigt och lätt att göra :-).
Coolstuff.se har också bra julklappstips sen finns sidan hempysslat på Facebook som jag köpt presenter/julklappar :-)
Jätte fina saker.
Kan bjuda in dig i den guppen om du vill?

Svar: Åh va kul, gjuta borde jag verkligen prova! Ja men gör det snälla, alltid kul med en ny grupp :)
Johanna

2013-10-17 @ 22:59:58
URL: http://luuvas.blogg.se
Tessan

Mitt bästa tips är att inte köpa några klappar alls ;) Jag tröttnade på stressen för några år sedan så nu blir det inga alls, SÅ skönt! Dock ska vi ge varsin fotoalmanacka till Benjamins farmor/farfar & mormor/morfar :) Tidigare har jag gjort lite julgrupper eller julkorgar med lite smått & gott :)

Svar: Åh jag älskar att köpa/göra julklappar, därför jag börjar redan nu. Det måste vara en av dom roligaste sakerna på året, tänkt så olika man kan vara :) Julkorgar är en bra sak, personligt och inte så dyrt :)
Johanna

2013-10-18 @ 11:20:21
URL: http://www.mhiloy.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0