Stora problem

Ikväll somnade Lilly tidigigt (21.30), tidigt i jämförelse med vad vi är vana vid. Så jag såg mitt tillfälle att göra något riktigt roligt! Alltså låsa in mig i mitt pysselrum och pysslaihjäl mig. Nu blev det inte riktigt så för när jag satte mig vid mitt skrivbord så stod det bara stilla i huvudet. Vad ska jag göra? Vad ska jag pyssla? Jag har två ikeapåsar fulla med lp-skålar, jag har ljus till en hel arme, jag har slut tvålmassa och listan kan göras lång på vad jag redan gjort. Julklappar orkar jag inte slå in ikväll, det ska jag försöka få en av mina systrar att hjälpa mig med imorgon. Så vad ska jag göra? Har gått igenom alla mina ispirationsmappar på datorn som innehåller mer än tusen bilder, men inget kommer jag på att göra.
 
Maken sa för någon dag sedan att jag borde starta ett eget företag med allt mitt pyssel som fyller vårat hem. Hans förslag till namnet var "Jhannas valler" (nu förstår kanske inte alla vad valler innebär och det var ett skämt), mitt förslag var "Johanna fjant och trams". Ni kanske har något bättre tips :)
 
 
Kanske har ni något roligt pysseltips?
Sticka och virka går bort då det inte är något för mig.


Kommentarer
Malin

Jag har inget bra pysseltips, men undrar om du har någon lösning eller tips på hur man kan göra om tråkiga pärmryggar?

Svar: Jag har klätt några pärmar en gång med både fin presentpapper och med dekorplast :)
Johanna

2013-11-10 @ 12:38:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0