Möten

Idag ska jag på möte angående att jobba som vikarie på ett ställe, efteråt ska maken även han på ett möte med sitt jobb. Sedan ikväll åker han iväg på jobb, hans värdelösa schema har börjat om så nu är han borta två veckor för att sedan vara hemma en. Usch!
 
Annars rullar allting på som vanligt, jag slår in julklappar till insamlingen och jag tror vi börjar närma oss 300st snart. Kan meddela att jag är så less på julpapper och att slå in paket, men snart är vi i mål! Håller även på med lite olika beställningar jag fått på bla ljus, så det är fullt upp här hemma som vanligt. Folk brukar fråga mig vart jag får min energi ifrån och min tid. Det undrar faktiskt jag med..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0